Niebieska Mila
Niebieska Mila - BIG
Niebieska Mila - Rzetelna Firma

Rejsy wycieczkowe statkami pasażerskimi
Biuro Podróży Niebieska Mila

Zarezerwuj swój rejs
tel. 61 861 42 00
rejsy@niebieskamila.pl
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Zanim popłyniesz w rejs - informacje praktyczne

Rejsy wycieczkowe to nowy sposób spędzania wakacji. Wśród gości na statkach wycieczkowych spotkać można osoby, które po raz pierwszy doświadczą niesamowitych wrażeń i nowych ekscytujących przeżyć związanych z rejsami. To właśnie dla nich przygotowaliśmy zestaw podstawowych informacji, które przybliżą szereg zagadnień związanych z rejsami wycieczkowymi:

1.    Jak dokonać rezerwacji >
2.    Co obejmuje cena rejsu >
3.    Kabina gwarantowana >
4.    Wiek uczestników >
5.    Kobiety w ciąży >
6.    Ubezpieczenie turystyczne >
7.    Paszport i wizy >
8.    Dokumenty podróży >
9.    Bagaż >
10.  Przeloty >
11.  Transfery >
12.  Parkingi >
13.  Hotele >
14.  Odprawa w porcie - proces zaokrętowania >
15.  Płatność na statku >
16.  Napiwki >
17.  Języki używane na statku >
18.  Ubiór obowiązujący na statku >
19.  Posiłki na statku >
20.  Posiłki dostarczane do kabiny >
21.  Specjalne diety >
22.  Uroczyste kolacje podczas rejsu >
23.  Gazetki pokładowe >
24.  Schodzenie na ląd >
25.  Wycieczki fakultatywne >
26.  Internet >
27.  Elektryczność >
28.  Pomoc medyczna >
29.  Choroba morska >
30.  Usługi pralnicze na statku >
31.  Palenie papierosów na statku >
32.  Koniec rejsu i zejście ze statku - proces wyokrętowania >
33.  Rejestracja on-line >

 

1.  Jak dokonać rezerwacji
Aby dokonać rezerwacji rejsu należy skontaktować się z biurem podróży Niebieska Mila lub z naszym agentem. Po potwierdzeniu przez Organizatora dostępności miejsc i aktualnych cen, pracownik biura przygotuje dla Państwa umowę na założoną rezerwację. Wraz z podpisaniem umowy należy dokonać wpłaty zaliczki w wysokości minimum 30 % wartości rejsu. Wysokość zaliczki uzależniona jest od linii żeglugowej i każdorazowo podawana jest przez Organizatora. Termin wpłaty pozostałej kwoty, określony przez system rezerwacyjny, Organizator podaje przed podpisaniem umowy. Przy zakupie rejsu w krótkim okresie czasu do wypłynięcia, konieczna jest wpłata całości należności za rejs.
W przypadku, gdy w wyznaczonym terminie nie wpłynie zaliczka bądź dopłata do pełnej ceny rejsu, Organizator zastrzega sobie prawo do anulowania rezerwacji i obciążenia Klienta kosztami z tytułu rezygnacji.
Na początek strony >

 

2.  Co obejmuje cena rejsu
Wszystkie ceny rejsów znajdujące się w ofercie Organizatora, a także ceny przekazywane przez naszych pracowników przez telefon lub zawarte w przesyłanych e-mailem ofertach są cenami linii żeglugowych. Organizator nie dolicza do ww. cen prowizji. Ceny rejsów ulegają zmianom w zależności od sezonu oraz dostępności kabin w poszczególnych kategoriach. Wszystkie ceny podawane są dla 1 osoby z uwzględnieniem zakwaterowania w kabinie 2-osobowej. Linie żeglugowe oferują zniżki dla 3 i 4 osoby w kabinie. Również dla dzieci podróżujących jako 3 i 4 osoba w kabinie przewidziane są zniżki. Dodatkowo, niektóre linie żeglugowe pobierają umniejszoną opłatę z uwagi na wiek dziecka. Wcześniejsza rezerwacja pozwala na swobodny wybór kategorii kabiny oraz związana jest z uwzględnieniem zniżki tzw. early booking, pronto price, itp.

Cena rejsu obejmuje:
- zakwaterowanie w kabinie wybranej kategorii;
- serwis bagażowy podczas wejścia i zejścia ze statku;
- 24-godzinny serwis kabinowy;
- pełne wyżywienie - śniadanie, obiad, kolacja, podwieczorek, przekąski między posiłkami;
- korzystanie ze wszystkich urządzeń sportowo-rekreacyjnych na pokładzie statku (baseny, jacuzzi, zjeżdżalnie wodne, boiska
  sportowe, itd.)*;
- udział we wszystkich imprezach rozrywkowych organizowanych na statku (przedstawienia w teatrze, koncerty, dyskoteki, kino,
  pokazy, animacje, itd.;
- podatki i opłaty portowe.

*za niektóre zajęcia sportowe może być pobierana dodatkowa opłata np. za korzystanie z usług prywatnego instruktora.

W cenę rejsu nie są wliczone:
- dojazd do/z miejsca rozpoczęcia i zakończenia rejsu;
- ewentualne noclegi w hotelu przed/po rejsie (o ile taka usługa nie została dodatkowo zarezerwowana i opłacona);
- transfery do/z portu (o ile taka usługa nie została dodatkowo zarezerwowana i opłacona);
- wydatki osobiste (pralnia, zabiegi kosmetyczne, rozmowy telefoniczne, dostęp do internetu, itd.);
- napoje, w tym napoje gazowane i alkoholowe (za wyjątkiem niektórych linii żeglugowych);
- napiwki;
- wycieczki fakultatywne;
- koszty wymaganych wiz;
- ubezpieczenie turystyczne;
- transfery na statek w przypadku spóźnienia się na godzinę wypłynięcia;
- opieka pilota (o ile taka usługa nie zostanie dodatkowo zarezerwowana i opłacona).
Na początek strony >

 

3.  Kabina gwarantowana
Linie żeglugowe w swojej ofercie czasami udostępniają na statkach tzw. kabiny gwarantowane. Oznacza to, że można dokonać rezerwacji kabiny w danej kategorii, jednakże przydział konkretnego numeru kabiny zostanie dokonany przed rejsem lub dopiero przy zaokrętowaniu. Zaletą zarezerwowania kabiny gwarantowanej jest atrakcyjna cena oraz fakt, że goście otrzymują kabinę wybranej kategorii lub wyższej, bez dodatkowych kosztów z tym związanych.
Na początek strony >

 

4.  Wiek uczestników
Linie żeglugowe wymagają, aby osoby podróżujące samotnie miały ukończony 21 rok życia. Osoby poniżej tego wieku mogą podróżować wyłącznie w towarzystwie osoby, która ukończyła 25 lat (rodzica czy opiekuna). Wyjątkiem jest linia żeglugowa Costa, w przypadku której osoba podróżująca samotnie musi mieć ukończone 18 lat, a osoby poniżej tego wieku mogą podróżować wyłącznie w towarzystwie osoby, która ukończyła 18 rok życia (rodzica czy opiekuna).
Na początek strony >

 

5.  Kobiety w ciąży
Kobiety w ciąży zobowiązane są do przedstawienia przy rezerwacji zaświadczenia lekarskiego o możliwości odbycia podróży w terminie przewidzianego rejsu. Kobiety powyżej 6 miesiąca ciąży nie otrzymają zgody na odbycie podróży. Organizator oraz linie żeglugowe nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek komplikacje związane z ciążą, które wystąpią podczas trwania rejsu oraz po jego zakończeniu. Dodatkowo linie lotnicze mogą stosować inne ograniczenia nieuwzględnione przez linie żeglugowe.
Na początek strony >

 

6.  Ubezpieczenie turystyczne
Organizator ubezpiecza wszystkich swoich Klientów w Signal Iduna Polska Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. zgodnie z wybranym wariantem ubezpieczenia Bezpieczne Podróże. Pakiet podstawowy obejmuje ubezpieczenie kosztów leczenia i assistance oraz następstw nieszczęśliwych wypadków. Może on zostać rozszerzony o ubezpieczenie następstw chorób przewlekłych, bagażu podróżnego, rezygnacji z imprezy turystycznej, przerwania imprezy turystycznej, a także anulacji biletu lotniczego. Obowiązkowy okres ubezpieczenia obejmuje czas trwania rejsu i ewentualne noclegi w hotelach (zarezerwowane wraz z rejsem u armatorów). Na życzenie Klienta okres ochrony ubezpieczeniowej może ulec wydłużeniu. ORGANIZATOR zaleca wydłużenie przez KLIENTA okresu ubezpieczenia na cały okres podróży zagranicznej tj. również na czas dojazdu i powrotu z rejsu, a w przypadku przedłużonego pobytu organizowanego na własną rękę, również na ten okres.
ORGANIZATOR zaleca KLIENTOM zawarcie umowy ubezpieczenia kosztów rezygnacji z udziału w imprezie turystycznej i przerwania imprezy turystycznej, a w przypadku dojazdu własnego również ubezpieczenia anulacji biletu lotniczego.
Na początek strony >

 

7.  Paszport i wizy
Każdy uczestnik rejsu zobowiązany jest do posiadania ważnego paszportu (ważny co najmniej 6 miesięcy od daty zakończenia rejsu, a dla niektórych krajów okres ten wynosi 12 miesięcy) oraz wymaganych wiz, zgodnie z trasą rejsu. Dla Klientów, którzy starają się o wizę do USA Organizator wystawia zaświadczenie do ambasady, potwierdzające rezerwację rejsu. Wszelkich informacji dotyczących wymaganych wiz udziela Organizator.
Na początek strony >

 

8.  Dokumenty podróży
Po uiszczeniu pełnej ceny rejsu Organizator na ok. 14 dni przed rejsem przesyła Agentowi lub Klientowi dokumenty podróży. W przypadku zakupienia rejsu w okresie krótszym niż 20 dni przed jego rozpoczęciem, dokumenty podróży wysyłane są w późniejszym terminie lub pozostawione są do odbioru w porcie. Dokumenty mają formę papierową bądź elektroniczną w zależności od linii żeglugowej. Jeśli Klient zamierza rozpocząć podróż za granicę z dużym wyprzedzeniem, należy powiadomić o tym fakcie Organizatora, aby ten mógł wysłać prośbę do linii żeglugowej o wcześniejsze wystawienie dokumentów podróży.
Na początek strony >

 

9.  Bagaż
Na pokład można zabrać rozsądną ilość bagażu. Ilość bagażu musi być zgodna z przepisami i taryfami stosowanymi przez linie lotnicze i/lub przewoźników lądowych. Linie lotnicze rygorystycznie przestrzegają ograniczeń dotyczących bagażu. Niektórzy przewoźnicy stosują ograniczenie ciężaru pojedynczej sztuki bagażu. Zachęcamy podróżnych do zasięgnięcia informacji u poszczególnych przewoźników na temat ograniczeń wagowych. Bagaż musi być bezpiecznie zapakowany i odpowiednio, wyraźnie oznaczony. Zawieszki na bagaż, które będą obowiązywały podczas zaokrętowania, dostarczone zostaną wraz z biletem na rejs. Zalecamy nosić ze sobą w bagażu podręcznym dokumenty podróży (paszport, wizy, bilety), lekarstwa oraz cenne przedmioty.
Na początek strony >

 

10.  Przeloty
Godziny przelotów muszą uwzględniać godziny wypłynięcia i przypłynięcia statku, czas potrzebny na zaokrętowanie i wyokrętowanie oraz na dojazd z lotniska do portu i z portu na lotnisko. W związku z powyższym doradzamy przylot ze znacznym wyprzedzeniem, aby przybyć na czas do portu. Niekiedy ze względu na zbyt późne godziny przylotów w dniu rozpoczęcia rejsu konieczne będzie zarezerwowanie noclegu przed rejsem. Na Państwa życzenie możemy dokonać rezerwacji biletu lotniczego.
Na początek strony >

 

11.  Transfery
Aby ułatwić gościom przejazd do/z portu linie żeglugowe organizują transfery z/na lotnisko. Cena transferu uzależniona jest od odległości między lotniskiem a portem. Transfery można zakupić przy zakładaniu rezerwacji rejsu. Dodatkowo na statku w recepcji można wykupić transfer po rejsie. Przy zakupie transferu należy wziąć pod uwagę godziny przylotu i wylotu samolotu. Szczegółowych informacji o wymaganych przez linię żeglugową godzinach przylotu/wylotu udziela Organizator.
Na początek strony >

 

12.  Parkingi
W przypadku własnego dojazdu samochodem istnieje możliwość zarezerwowania za pośrednictwem naszego biura parkingu w porcie na czas trwania rejsu. Koszt parkingu za jedną dobę wynosi ok. 10 Euro za samochód osobowy. Płatność za parking pobierana jest na miejscu w momencie pozostawienia samochodu. Obowiązuje wyłącznie płatność gotówką.
Na początek strony >

 

13.  Hotele
Dla komfortu pasażerów linie żeglugowe oferują również noclegi w hotelach 4* przed i po rejsie (od 1 do 4 nocy). Cena noclegu uzależniona jest od ilości osób w pokoju oraz ilości noclegów. Istnieje możliwość zarezerwowania noclegu w hotelu wraz z transferem z hotelu do portu oraz z portu do hotelu. Chęć zarezerwowania noclegu przed czy po rejsie prosimy zgłaszać przy dokonywaniu rezerwacji rejsu.
Na początek strony >

 

14.  Odprawa w porcie - proces zaokrętowania
Odprawa w porcie odbywa się w terminalu rejsowym, wskazanym w dokumentach podróży. Wejście na statek rozpoczyna się na kilka godzin przed wypłynięciem. Szczegóły zawarte są w dokumentach podróży. Należy stawić się w porcie najpóźniej 2 godziny przed wypłynięciem statku. Przybycie do portu w określonym czasie jest bardzo istotne, ponieważ statek odpływa o wyznaczonej godzinie, nie czekając na spóźnionych podróżnych.
Przy zaokrętowaniu należy okazać dokument tożsamości (paszport), dokumenty podróży oraz potwierdzenie dokonania rejestracji on-line (jeśli takie jest wymagane przez daną linię żeglugową). Podróżni, którzy zakupili rejs w ostatniej chwili np. na 2 tygodnie przed wypłynięciem, otrzymują dokumenty podróży w porcie.
Pasażerowie proszeni są o dokładne oznaczenie bagażu. Specjalne zawieszki dostarczane są wraz z dokumentami podróży lub wydawane są w porcie. Należy dokładnie wypełnić dane na zawieszkach, ponieważ bagaże w porcie odbierane są od pasażerów i dostarczane bezpośrednio do kabiny przez obsługę portu (obsłudze portu zwyczajowo przekazuje się 1 USD napiwku za wniesienie bagażu). Po wejściu na pokład i otrzymaniu karty pokładowej (płatniczej) pasażerowie mogą od razu udać się do swoich kabin.
Na początek strony >

 

15.  Płatność na statku
W pierwszym dniu rejsu, podczas zakorętowania, każdy pasażer otrzymuje plastikową, imienną kartę płatniczą, na której są sumowane wszystkie wydatki, jakie gość poniesie podczas rejsu np. za alkohol, usługi SPA czy wycieczki fakultatywne. Karta płatnicza jest jedynym środkiem płatniczym na statku. Przy każdym zakupie na statku pasażerowie proszeni są o okazanie ww. karty płatniczej. Na koniec rejsu do kabiny dostarczane jest rozliczenie - wykaz zakupów dokonanych na statku. Wyciąg należy sprawdzić, a w razie błędów udać się do recepcji w celu wyjaśnienia. Zapłata za zakupy podczas rejsu regulowana jest kartą kredytową, bądź gotówką. Jeżeli pasażerowie zdecydują się na zapłatę gotówką, konieczne jest wpłacenie na początku rejsu depozytu. Wysokość depozytu uzależniona jest od długości rejsu i warunków linii żeglugowej.
Kartę płatniczą należy zawsze nosić przy sobie - jest ona kluczem do kabiny, jak również przepustką do zejścia na ląd.
Na początek strony >

 

16.  Napiwki
Napiwki dla personelu statku nie są wliczone w cenę rejsu. Wysokość napiwków i waluta, w jakiej są one płatne, uzależnione są od linii żeglugowej i wynoszą od 10 USD lub od 5,00 EURO na dzień na osobę. Napiwki są automatycznie naliczane na kartę płatniczą pasażerów i płatne są pod koniec pobytu na statku. Napiwki są obowiązkowe dla wszystkich linii żeglugowych.
Na początek strony >

 

17.  Języki używane na statku
Podstawowym językiem używanym na statkach jest angielski, co nie zmienia faktu, że swobodnie można porozumiewać się w języku francuskim, niemieckim, hiszpańskim czy włoskim. Międzynarodowa załoga będzie zaszczycona przy asystowaniu gościom w różnych sytuacjach np.: przy zaokrętowaniu, wyborze i zakupie wycieczek fakultatywnych, podczas posiłków czy wyokrętowaniu. Na pokładzie pasażerowie mogą uzyskać pomoc w wybranych językach w recepcji lub w specjalnym biurze dla międzynarodowych gości.
Na początek strony >

 

18.  Ubiór obowiązujący na statku
W ciągu dnia na statku panuje całkowita dowolność ubioru. Dopiero po godzinie 17:00 goście proszeni są o nieco bardziej elegancki ubiór (bez krótkich spodenek i T-shirtów). Zalecamy zabrać wygodne stroje i obuwie, jak również ciepłe rzeczy ze względu na chłodne wieczory na morzu i klimatyzację na pokładzie statku. Prosimy pamiętać o nakryciu głowy, okularach przeciwsłonecznych, stroju sportowym i kąpielowym.
Na wszystkich statkach zabronione jest przychodzenie do restauracji w strojach kąpielowych. Ze względu na elegancki charakter kolacji goście proszeni są o stosowny ubiór, zwłaszcza podczas uroczystych kolacji z udziałem kapitana.
Na początek strony >

 

19.  Posiłki na statku
Na statkach posiłki podawane są w restauracjach, bufetach i barach*.
W głównej restauracji pasażerowie mają wyznaczone godziny posiłków oraz stoliki. Wyjątek stanowi linia NCL, gdzie nie ma przypisanych stolików.
Preferowaną turę posiłków należy określić przy dokonywaniu rezerwacji. Szczegółowych informacji udziela Organizator.
Podstawowe posiłki (śniadanie, lunch i kolacja) podawane są w głównej sali jadalnej w określonych godzinach. Przykładowe godziny posiłków: śniadanie w porcie 8:00, śniadanie na morzu 9:00, lunch 13:30, kolacja 20:00. Podczas kolacji goście proszeni są o stosowny ubiór (bez krótkich spodenek i T-shirtów). Śniadanie i lunch serwowane są również w formie szwedzkiego bufetu. Ponadto przez cały czas pomiędzy posiłkami można częstować się ogólnie dostępnymi deserami, owocami, kanapkami, itp. Na niektórych statkach dostępna jest przez 24 h pizza, kawa i herbata.

* W niektórych restauracjach pobierana jest opłata za wstęp w wysokości ok. 10-25 USD/os. Dla niektórych restauracji wymagana jest wcześniejsza rezerwacja.
Na początek strony >

 

20.  Posiłki dostarczane do kabiny
Przez 24 h do dyspozycji gości jest obsługa, która na życzenie przynosi do kabiny drobne posiłki np. kawę, owoce, napoje, desery, kanapki. Ponadto do godziny 9 lub 10 rano można zamówić śniadanie kontynentalne do kabiny.
Na początek strony >

 

21.  Specjalne diety
W restauracjach dostępne są posiłki wegetariańskie, dietetyczne, koszerne. Specjalne życzenia dotyczące posiłków należy zgłaszać w momencie dokonywania rezerwacji.
Na początek strony >

 

22.  Uroczyste kolacje podczas rejsu
W trakcie rejsu przewidziane są uroczyste kolacje:
- jedna, na dwa lub trzy dni po rozpoczęciu rejsu (kolacja kapitańska),
- druga, na dwa lub trzy dni przed końcem rejsu (kolacja pożegnalna),
(na rejsach do 5 nocy - jedna kolacja, powyżej 5 nocy - dwie uroczyste kolacje).
Linie żeglugowe proszą o elegancki strój podczas tych uroczystych wieczorów - u Panów: koszula, krawat, marynarka, garnitur (smoking - wg uznania gości), a u Pań: elegancki kostium, wieczorowa suknia. Załoga statku stawi się w odświętnych mundurach. Posiadanie ww. stroju jest konieczne, aby wejść na uroczystą kolację. Istnieje możliwość wypożyczenia na statku smokingu na 1 wieczór (jednak ilość smokingów w danym rozmiarze jest ograniczona) - cena około 60 USD. Jeśli goście nie będą mieć ochoty na tego typu kolację, mogą udać się na bezpłatny posiłek do innej restauracji.
Na początek strony >

 

23.  Gazetki pokładowe
Każdego wieczoru do kabiny dostarczana jest gazetka pokładowa, w której znajdują się istotne informacje dotyczące następnego dnia rejsu np.: planowane atrakcje na statku (przedstawienia w teatrze, karaoke, muzyka na żywo), informacje dotyczące odwiedzanego portu i oferowanych wycieczek fakultatywnych, godziny otwarcia restauracji, itp.
Na początek strony >

 

24.  Schodzenie na ląd
Statek w każdym porcie zaokrętowany jest w konkretnym przedziale czasowym (według miejscowego czasu). Konieczny jest powrót na pokład przed wyznaczoną godziną odpłynięcia, aby statek nie odpłynął bez pasażerów. Goście zobowiązani są powrócić na statek we wszystkich portach pośrednich przynajmniej na 30 minut przed planowaną godziną wypłynięcia. Przy zejściu na ląd można bezpłatnie zabrać ze sobą ręczniki kąpielowe z logiem linii żeglugowej. Ręczniki należy przynieść z powrotem na statek.
Na początek strony >

 

25.  Wycieczki fakultatywne
Dla każdej trasy rejsu dostępny jest szeroki wybór wycieczek fakultatywnych organizowanych przez lokalne biura podróży. Wycieczki można zarezerwować on-line przed rejsem lub na statku w biurze "Shore excursions".
Na początek strony >

 

26.  Internet
Na statkach istnieje możliwość korzystania z internetu w kawiarence internetowej. Na niektórych statkach możliwe jest podłączenie do internetu w kabinie. Korzystanie z internetu jest odpłatne.
Na początek strony >

 

27.  Elektryczność
W kabinach znajdują się gniazdka o napięciu 110V lub 220V. Na niektóre statki zalecane jest zabranie w podróż specjalnych wtyczek tzw. przejściówek.
Na początek strony >

 

28.  Pomoc medyczna
Na każdym statku znajduje się centrum pomocy medycznej. Najczęściej jest dwóch lekarzy i trzy pielęgniarki. Jeżeli zażywacie Państwo określone leki na co dzień, należy zabrać ze sobą wystarczającą ich ilość. Prosimy umieścić je w bagażu podręcznym.
Na początek strony >

 

29.  Choroba morska
Występuje ona niezmiernie rzadko. Na statku wydawane są skuteczne tabletki zależnie od potrzeb pasażerów (w recepcji lub punkcie medycznym). Tabletek nie należy przyjmować profilaktycznie, ale wyłącznie po pojawieniu się objawów choroby.
Na początek strony >

 

30.  Usługi pralnicze na statku
Na statku istnieje możliwość oddania rzeczy do prania - odpłatnie. Na niektórych statkach znajdują się pralnie samoobsługowe. Koszt prania to ok. 2 USD, koszt suszenia to ok. 2 USD, saszetka z proszkiem to ok. 1 USD.
Na początek strony >

 

31.  Palenie papierosów na statku
Na statkach można palić w specjalnie wydzielonych miejscach dla osób palących. Zakaz palenia obowiązuje m.in. w kabinach, restauracjach i teatrze.
Na początek strony >

 

32.  Koniec rejsu i zejście ze statku - proces wyokrętowania
W przedostatni dzień goście otrzymują do kabin kolorowe zawieszki na bagaż. W gazetce pokładowej zawarte są informacje o kolorze zawieszek i związanych z tym godzinami zejścia ze statku. Np. kolor czerwony oznaczać może zejście ze statku o godz. 8:00 (lub innej wskazanej w gazetce). W przypadku wątpliwości recepcja udzieli wszelkich niezbędnych informacji.
Zawieszki w danym kolorze należy przywiesić na bagaż i do północy wystawić walizki przed drzwi kabiny. Jeśli do kabiny zostaną dostarczone zawieszki niewłaściwego koloru, należy udać się do recepcji w celu ich wymiany.
Obsługa statku zabiera bagaże na ląd. W porcie bagaże są do odbioru w specjalnie wydzielonych miejscach zgodnie z kolorem zawieszki.
Przed opuszczeniem statku goście zobowiązani są przy odprawie przedstawić urzędnikowi dowód tożsamości - paszport oraz wypełnioną deklarację - Customs Declaration Form.
Na początek strony >

 

33.  Rejestracja on-line
Dla wygody pasażerów i przyspieszenia procesu zaokrętowania niektóre linie żeglugowe wymagają wypełnienia rejestracji on-line na stronie internetowej linii żeglugowej. Aby dokonać pełnej rejestracji należy podać niezbędne dane uczestników:
- imię i nazwisko,
- drugie imię (jeśli takie jest zapisane w paszporcie),
- datę i miejsce urodzenia,
- miejsce zameldowania,
- numer paszportu, datę wystawienia, datę ważności,
- numer wizy (dot. USA), datę wydania i datę ważności wizy,
- imię i nazwisko osoby kontaktowej pozostającej w Polsce, jej numer telefonu, pokrewieństwo,
- informację o miejscu pobytu przed/po rejsie (w szczególności dot. rejsów, które zaczynają się i kończą w USA) np. adres hotelu, adres przyjaciół itp. Jeżeli pasażerowie wylatują w dniu zakończenia rejsu, linia prosi o podanie szczegółów przelotu tzn. nr lotu, nazwa linii lotniczej, trasa i godziny przelotów.
Na początek strony >

 

Biuro Podróży Niebieska Mila
tel. 61 861 42 00
rejsy@niebieskamila.pl

Rejsy wycieczkowe - wakacje dla całej rodziny

Oferta Biura Podróży Niebieska Mila to rejsy wycieczkowe po morzach i oceanach całego świata. Rejs statkiem pasażerskim to nowy,
luksusowy sposób spędzania wakacji, zwiedzania świata oraz poznawania nowych kultur i zwyczajów.

Opublikowane na stronach www.niebieskamila.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.

® Niebieska Mila jest zarejestrowaną marką handlową.

© Wszystkie materiały zamieszczone w serwisie internetowym są własnością Biura Podróży Niebieska Mila i podlegają ochronie prawnej.

Nasz serwis korzysta z plików cookies – zobacz w jakim celu. Korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień przeglądarki oznacza, że będą one umieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo określić warunki przechowywania i dostępu plików cookies poprzez zmianę ustawień przeglądarki.
OK