tel.  61_861_42_00
Od poniedz. do piątku   10:00 - 18:00
Ponad 18 lat
na rynku rejsów

Royal Clipper

Rok budowy 2000
Wyporność brutto 5 000 ton
Długość 134,80 m
Szerokość 16,50 m
Liczba masztów 5
Najwyższy maszt 54 m
Liczba żagli 42
Powierzchnia żagli 5 000 m2
Liczba pasażerów 227
Liczba załogi 106

Royal Clipper jest okrętem flagowym floty Star Clippers. Inspiracją do jego budowy był największy żaglowiec świata - Preussen, zbudowany w 1902 roku. Wypływając w rejs tym statkiem, macie Państwo możliwość odkrywania dziewiczych terenów znajdujących się z dala od przetartych szlaków. Możecie odpoczywać w wyjątkowo wygodnych kabinach, w eleganckiej sali klubowej, czy na przykład na pokładzie w jednym z basenów. Royal Clipper jest na tyle duży, iż możliwe było umieszczenie na jego pokładzie aż 3 basenów. Odpoczywając w średnim basenie, który posiada szklane dno, macie Państwo możliwość obserwowania tego, co dzieje się na pokładzie niżej. Jeśli zaś chodzi o wystrój wnętrza żaglowca, to słowo "elegancki" jest zbyt mało wymowne. Royal Clipper przypomina luksusowy hotel, w którym wszystko jest dopieszczone. Marmury, polerowane egzotyczne drewno, mosiądze, autentyczne dzieła sztuki, jedwabie i dywany. Dodatkowo kominki z żywym ogniem włącznie. Ten żaglowiec, jako jeden z niewielu na świecie posiada niecodzienne atrakcje - zaciszne skrzydła balkonowe, słoneczny pokład, na którym znajduje się bar, a także fitness center - "Capitan Nemo", wyposażony w okna, dzięki którym możecie Państwo obserwować życie podwodne w trakcie ćwiczeń. Do Państwa dyspozycji jest również 24 godzinna obsługa.

Ciekawostka - związek Polski ze statkiem Royal Clipper

Royal Clipper - największy żaglowiec na świecie został zaprojektowany i zbudowany w Polsce. Kadłub Royal Clipper ex. "Gwarek" według opracowania "Preussen" został zbudowany w Stoczni Gdańskiej w latach 80-tych. Upadek stoczni oraz spółki Polskie Żagle, która miała dokończyć budowę "Gwarka" sprawił, że został on sprzedany. Wypatrzył go właściciel linii "Star Clippers" Mikael Kraft, który marzył, by mieć największy żaglowiec na świecie. Kupił kadłub "Gwarka" i zlecił Gdańskiej Stoczni Cenal przedłużenie go o 24 metry, a konstruktorowi Zygmuntowi Choreniowi zaprojektowanie klasycznego ożaglowania. Dzięki temu w budowie żaglowca uczestniczyło wiele polskich firm. Prace wyposażeniowe prowadzone były w Holandii w rotterdamskiej stoczni Merwede. W lipcu 2000 r. statek otrzymał imię "Royal Clipper". Jego matką chrzestną była królowa szwedzka Sylwia.

Zdjęcia kabin na statku Royal Clipper

Zdjęcia maję charakter wyłącznie poglądowy. W ramach tej samej kategorii kabin, ich rozmiar, układ, umeblowanie oraz kolorystyka wyposażenia mogą różnić się od zaprezentowanych poniżej.

Kabina wewnętrzna kategorii 6
Kabina z oknem kategorii 3 i 4
Kabina z oknem kategorii 2
Kabina z oknem Deluxe kategorii 1
Apartament Deluxe z werandą
Apartament Deluxe z werandą
Apartament Owners
Apartament Owners
Apartament Owners
×
Linia żeglugowa
×
Region
×
Statek
×
Port rozpoczęcia
×
Długość rejsu
×

Termin rejsu

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać najlepsze oferty rejsów na twoją skrzynkę mailową
SPRZEDAŻ AGENCYJNA
POLITYKA PRYWATNOŚCI
KONTAKT
REJSY MSC
REJSY COSTA
REJSY NCL
REJSY SILVERSEA
REJSY STAR CLIPPERS
AFRYKA
ALASKA
AMERYKA POŁUDNIOWA
AMERYKA PÓŁNOCNA
ANTARKTYKA
ARKTYKA
AUSTRALIA I OCEANIA
BAHAMY
BERMUDY
BLISKI WSCHÓD
DALEKI WSCHÓD
DOOKOŁA EUROPY
DOOKOŁA ŚWIATA
EUROPA PÓŁNOCNA
EUROPA ZACHODNIA
FIORDY NORWESKIE I SPITSBERGEN
GRENLANDIA I ISLANDIA
HAWAJE
KANADA
KANAŁ PANAMSKI
KARAIBY
MORZE CZARNE
MORZE CZERWONE
STOLICE BAŁTYCKIE
RIWIERA MEKSYKAŃSKA
TRANSATLANTYK
WYSPY KANARYJSKIE I MADERA
WSCHODNIE MORZE ŚRÓDZIEMNE
ZACHODNIE MORZE ŚRÓDZIEMNE
WSZYSTKIE TRASY
Opublikowane na stronach www.niebieskamila.pl informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego.
® Niebieska Mila jest zarejestrowaną marką handlową.